Kertukese blogi

kolmapäev, märts 22, 2017

Puhkus algas ja REONT

Esmaspäevast algas puhkus ja ühtlasi ka remont. Remondi vajadus tuli sellest, et ühistu korraldab maja renoveerimist (välisfassaad ja koridorid), sellega seoses tungiti  ka minu territooriumile. Lõhuti kotidoori sein ja vahetati aknad. Seega segadust piisavalt, et ette võtta väike värskendus.
    Espakist sai siis algatuseks võtta pisut tööriistu (pahtlilabidas, ja pintsel) ning 90 kg Knauf Rotbandi. Viiendale korrusele kipskrohvi tassimine ei ole nalja tegemine, aga õnneks leidus lahendus otse nina all. Nimelt maja ees, täpselt minu rõdu all oli tõstuk millega tehakse rõdude remonti. Küsisin viisakalt, et äkki tõstavad üles. Ehitajad olid nõus, peale mida ma sikutasin autost veel 2 kotti. Senikaua kui mina trepist üles jooksin, oli mul lift juba aknataga.
   Esmaspäevane päev kulus puhtalt vana tapeedi eemaldamise peale. Ja sealt alt tuli välja eriti vana tapeet - nu see nõukaaegne. Vot see oli väljakutse, niisuta ja noki ja lihvi, aga maha ma ta sain. Pintseldasin "nakke" peale, et betoon ei hakkaks niiskust liiga kiiresti krohvist välja tõmbama.