Kertukese blogi

teisipäev, mai 27, 2008

Füüsiline test tehtud

Täna kella 9:00 ks kogunesid hunnik sportlaseid Kalevi staadionile, et oma füüsilisi võimeid tõestada. Rahvast ei olnud väga palju ja test läks kiiresti. Esimene harjutus oli KÄTEKÕVERDUSED, neid pidi tegema 2 minuti jooksul. Minu tulemuseks tuli siis 65 tükki. Päris korralik saavutus, ei lootnud sellist tulemust. Seega 100 punni olemas. Minu 100 punkti jaoks oleks piisanud ka 52 kätekast. mõningas punktid jäävad reservi. Seda reservi on mul vaja selleks, et Õhuväe parimaks naissportlaseks saada. Järgmiseks -KÕHULIHASED, nende peale sain ma 100% kindel olla. Kõhulihased pole mind kunagi alt vedanud. Lõpp skoor oli siis 100 punni jälle. Sooritasin 97 istessetõusu 2 minuti jooksul. Piisav arv oleks olnud ka 75 tükki. Korralik reserv jällegi olemas. Viimane harjutus oli 2 MIILI JOOKS. See on minu nõrkus. Joosta ei ole mulle meeldinud kunagi. Selle maa läbimiseks oli aega 18 ja pool minutit. Reaalselt sain hakkama umbes 16 minutiga. Väga raske oli joosta staadionil 8 ringi. Ilm ei soosinud meid eriti. Tuul oli tugev, pool ringi sai ikka täiesti vastu tuult joosta hambad risti. Viimase pool ringi spurtisin korralikult ja sain 3 st võistlejast ette ka veel. Ka siin jäid mõned minutid reservi. Jään huviga ootama edetabelit, et leida oma nimi esimeste seast. See aasta oleks võinud isegi meestega konkureerida, kuna punktiskoor oli üle nii mõnestki.