Kertukese blogi

laupäev, aprill 04, 2009

arvuti uudised

kuna SONY VAIOl Baltikumi tuge ei ole siis ka see ülemaailmne garantii on lihtsalt niisama olemas. Olen pisut targem siiski, otsiti mulle välja uus ekraan. Kahjuks selle tellimine eestisseEkaunis võimatu. Seega pean ma kasutama USAs olevate eestlaste abi. Loodan mai algul saada uue ekraani. Remondieksperdis tehti kindlaks, et õnneks ei sattunud mahla arvuti enda sisse. Tundub, et kõik funkab peale ekraani. ekraan on üleni valge ja ega fototöötlust seal jah enam ei tee. Esialgu sain uue ekraani hinnaks umbes 400 dollarit, oli ka 600 dollariline ja lõpuks leiti mulle ekspertide poolt 200 dollari eest. Nüüd tuleb loota, et uus ekraan ka minuni jõuab ja mu arvuti selle omaks võtab. Tarkust sain muidugi kuhjaga juurde - ÄRA PANE KUNAGI ARVUTIT MAHLAPAKIGA ÜHTE KOTTI. Suurema katastroofi hoidis muidugi ära läppari ümber olev kott selline liibuv ja suht halvasti vett imav asi. Aga mahl pääses lihi luku kaudu ja eks ta oli ligunenud seal üks - jagu.