Kertukese blogi

pühapäev, september 20, 2009

Ida- Virumaa

juba 5. päev siin osariigis...siin kus on teised seadused ja arusaamad.

Oleks just kui ajas tagasi liikunud. Elu olu on ikka teistsugune...arhitektuur jne... Leidub küll ka modernsemaid objekte nagu näiteks vangla kompleks, kultuurimaja ja Selver. :)

Sirgala karjääri on suurendatud võrreldes aastataguse ajaga. Suured monstrumid on ikka korraliku töö ära teinud, hammustavad maakoorest suuri tükke - võimas.

Lendamist on vähe...seega on võimalik oma treeningut teha ja avastada seda kanti.

Pühapäeval ajasin Rogaini rahvast metsast taga. Täpsustades koordinaate leidsin ka Mardi ja Viido metsast üles. Paar klõpsatust fotokaga ja sai nendest märk maha.



Lendasin veel pealpool pilvi. Väga ilus oli seal, kõrgus 5000ft...ja selline tahtmine oli hüpata alla sealt.







Trenni on raske siin teha, täna õnnestus paar tundi linnas jalutada ja väike sörkjooks 1 h. Ei tohiks kurta.

Jõhvi linna raamatupood on muidugi - jama. Raamatud on ajast ja arust...valik väike. Ei leidnud ma Selverist ega Rimist midagi.

Minu raamatu valikuks jäi " L`ESTONIA" storia, populazione e cultura. Itaalia keelde tõlgitud raamat Eestist. Katsun sõnaraamatu abia siis sellest aru sada. Esma pilgul on väga mõnusalt loetav ja lihtne tekst. Ehk siis minu esimene itaalia keelne raamat.

Õhtu on mul sisustatud ja katsun võtta maksimumi sellest.

Vaadates oma pildistamise tihedust siis minu fotoka loendur läks uuele ringile. Pilt 9999 jõudiski kätte. <