Kertukese blogi

teisipäev, aprill 20, 2010

kas selline ongi elu?

...kui sinu kõige "kallimad" sind alt veavad ja sina pead leppima olukorraga ja säilitama tasakaalu.
Ebaõnn on minu õuel.

1. pole mul enam Jussikest, kellele saaksin kurta ja oma mure ära rääkida, sest tema mõistis mind alati. Ei vaielnud vastu.
2. pole mu "kodu" mida ma armastasin väga ja kõike sinna kuuluvat.
3. minu tulbiaed elab elu ilma minuta...
4. Minu Babe (motikas) näitas iseloomu. Ühel kenal hommikul otsustas ta mu jala jahutusvedelikuga täis pritsida. Ilma, et oleks ette hoiatanud. Midagi väga veidrat toimub istme all - seal kärssab.
Et olla sellest pettumusest üle ja säilitada rahu, ei saanud ma ta peale pahaseks, vaid läksin poodi ja hellitasin teda kingitustega. 3l täissünteetilist õli, piduriõli, õlifilter, küünlad ja uus tagumine rehv.
5. Fänsi roosa läptopi adapter ei hakanud eile enam laadima akut. Tähendab ei võtnud üldse voolugi sisse. Seekord ma nii leplik ei ole. Kuna Sony Center ei tahtnud eelmine kord mu läpakat parandada, siis seekord ma ei lähe ja ei osta nende käest uut adapterit u. 1000.- eest. Vaid leian mingi muu lahenduse.

Ja veel on minuga viimasel ajal esinenud probleeme igasuguste esemetega mille sees on powerit. Mul selline energia kriis vist, et konverdin kogu energia omale.

1. motika aku - tühi ja ei lae enam....pidin uue ostma.
2. Laenasin ühel kenal hommikul sõbra autot, et tööle minna....ja kui koju hakkasin tulema siis aku TÜHI. Unustasin manuaalselt tuled välja lülitada.
3. mobiili ühel päeval 2 korda vaja laadida, kuna aku TÜHI
4. Läptopi aku TÜHI ja juhe katki...jälle sain hakkama.
5. VEINIPUDEL - TÜHI.

Kas saab veel midagi juhtuda, siis palun väga OLEN VALMIS selleks.

5 Comments:

  • At 1:35 PM, aprill 20, 2010, Blogger Pirts said…

    Igasugu elektrooniliste vidinate tarvis tsekka ka UK amazone'i (www.amazon.uk.co), sealt tihtipeale saab hea hinnaga asju :) Pead ainult teadma, mida täpselt vaja.

     
  • At 7:11 PM, aprill 20, 2010, Blogger Jane said…

    emm vabandage võibolla lolli küsimuse eest aga mis juhuts kodu ja tulbiaiaga?

     
  • At 11:15 AM, aprill 21, 2010, Anonymous Kadri said…

    mis toimub? kus on Jussike? mhh

     
  • At 12:22 AM, aprill 22, 2010, Blogger Kertu said…

    Jussike suri ära juba jõulude ajal kahjuks :(

     
  • At 8:02 PM, aprill 22, 2010, Blogger Pirts said…

    Ja nende tühjade asjade kohta sobiks heasti üks tsitaat: don't hang yourself for a man, you just might want to be alive for another one in a future :) Ma arvan, et kehtib ka kõigi muude subjektide puhul. Nii et pea püsti ja küll läheb kergemaks!

     

Postita kommentaar

<< Home