Kertukese blogi

esmaspäev, juuli 05, 2010

menüü - kräpp






stressirohke elu sunnib sööma kräppi.
Tuleb ette päevi kus ei ole aega hommikut ega lõunat süüa siis pole valikut kui ise midagi hankida kioskitest.
Suurt populaarsust on võitnud Tim Hortoni donantsite bizzznez. Proovisin ise ka, muffinid ei ole head, kuna paber jääb saia külge kinni ja ebamugav süüa.
Donantsid, söödavad - lemmik on meega maitsestatud õhuline sõõrik.
Kuum shokolaad - käib kahh. Puudu on kakaolt ekstra vahukoor ja kaneel.

hitt on veel käija jahedamal osast päevast (25kraada), kella 9 paiku õhtul jäätist söömas.

Pindine roheline jäätee on ka õige asi kuuma õhtusse.

Selliseks kujuneb paraku minu menüü vahest. Ma poleks osanud uneski näha seda, millist toitumist ma harrastan siin. See on siinne elustiil tundub. Neelud käivad musta leiva järele ja eriti hea oleks kui saaks Kristi kodust leiba.

2 Comments:

  • At 11:37 AM, juuli 06, 2010, Blogger Kristi said…

    Ma olen meelitatud :-) Kas panen paar pätsi sulle postiga teele?

     
  • At 2:56 PM, juuli 13, 2010, Blogger kertutibu said…

    vaatan kuidas need inimesed siin liiguvad, äkki ongi nii, et saan lasta bioteegist omale pätsi leiba tuua. igatahes mõte juba liigub, ega see teostuski kaugel enam ei ole.

     

Postita kommentaar

<< Home