Kertukese blogi

laupäev, november 27, 2010

3 aastat tagasi sama koht ja aeg (10 nov)



crisbi küpsised – mm, mu lemmikud. Küpsised olid täis šokolaadi ja lausa sulasid suus. Esimest korda tundsin seda maitset Kabulis, see oli midagi erilist – midagi mis ei unune iial. Olles Itaalias siis oli mul jälle juhus seda paradiisimaitset tunda. Ja nüüd 3 aastat hiljem, see maitse ei ole muutunud. Pehme šokolaadi hõrk maitse, super.
Eriti suur boonus oli veel leida veiniriiulilt CHIANTI vein. Uuesti tundsin ma seda deja vu tunnet. Kui mult küsiti, et kas see on hea vein, siis ei osanud ma seda tunnet ega maitset sõnadesse panna. Ei oska siiani, seda maitset peab tundma ja kogema ise.
FERRARI šampus oli muidugi kõige selle tipp. Kahjuks jõuan ma enne koju kui mu joogivalik. Parem hilja kui mitte kunagi.