Kertukese blogi

kolmapäev, märts 22, 2017

teine päev

Teisipäev möödus vana ja väärika ukse seltsis. Natuke ka selle saamisloost. Käisin ja hädaldasin, et oleks vaja vana ust, mida krohvida oma kodu seinale. Töökaslane muidugi kuulis mu ideest ja pakkus oma vana taluust. Uks reisis pealinna Jõgevamaalt vana mersu katusel. Uks on korralik. Täispuidust ja puha. Ukselt tuli eemaldada värvikiht, et lahtiolev värv ei pudiseks. Kuna mul pole endal tööriistu, siis pidin minema tööriistarenti. Võtsin lihvija ja hakkasin kohe värvi maha nühkima. Päev otsa tööd ja tagajärjeks olid värisevad käed ja uks, millelt olin suutnud maha saada alles esimese kihi värvi. Õhtul algas uus õppetund - kuidas panna seinale kindakrohvi. Esimene kott lahti, ämber, vesi ja akutrell mikseriga. Kirsti tuli õpetussõnu jagama ja mina korraliku õpilasena panin kõik "kõrvataha". Mina segasin segu ja loopisin seina ning Kirsti pintseldas mummud siledaks. 2 tundi tööd jutustamise taustal lendas imekiirelt. Järgmine etteaste oli siis minu teha. Plaan paika pandud, et homme hakkan tegea....tolmune elamine tuli nüüd ära koristada..