Kertukese blogi

pühapäev, aprill 02, 2017

hubane kodu

...sellise komplimendi sain tapeetijalt. Üks sirge silma ja kuldsete kätega mees käis mul seina tapeetimas. Vaja oli paigaldada ainult 5 ja pool paani, aga ei olnud mul julgust ise seda ette võtta. apeet oli vaha mustrisse nügida ja ma polnud kindel, et sellega hakkama saan. 5h tööd ja tehtud see oligi. Minu jaoks oli see natukene harjumatu kogemus, kuna mina sain seekord pealtvaataja rolli. Tavaliselt ikka panen ka käe külge või teen üksi aga seekord oli minu panus minimaalne. Ma ei kurda sellise töökorralduse üle aga ikkagi kuidagi teistmoodi tunne. Tapeet oli 1m lai ja liim tuli määrida seinale. 5l liimi ja sellest jäi alles 3l. Tapeet ja värv sobisid väga kenasti kokku.
   Tapeedi panija arvates on kogu korter väga kenasti kokkusobiv. Kogu see idee ja teostus. Veel on vaja pisut teha, et nipet näpet mööbli kallal nokitseda ja köögi totaalne muutumine on ka vaja läbi viia.
    Köök - seinad jõudsin täna krunditud. Väga palju aega kulus teipimise ja kappide seinalt alla võtmise peale. Ees ootab veel siis pealisvärvi panek ja kapiuste üle värvimine.