Kertukese blogi

teisipäev, aprill 18, 2017

Pühade projekt nr 2

Samal ajal kui pesumasina riiulit ehitati, leidsin mina omale teise objekti. Et mitte minna uuesti õpetama, siis võtsin ette köögivalgusti projekti. Materjalid, mida kasutasin
Vana piimakuudi laud (haaiga) - 0.-
kangasjuhe - 3m 19,15 (kangasjuhe poest)
pirnisokkel - 4tk  3,20 (bauhof)
juhtmete ühendamiseks klambrid 1 pk  2.10 (bauhof)
pirn suur - 2tk 28.- (kangasjuhe poest)
pirn keskmine - 1tk 5.- (bauhof)
pirn väike - 1tk  3.- (bauhof)
Kokku 58.-




    Selleks oli mul toodud vanaema juurest piimakuudi ukse laud. See laud oli selline mõnus halliks juba läinud, sammaldunud ja vapralt vastu pidanud üle 35 aasta ilmastiku oludele. Aga just see oli see detail, mida mina vajasin. Mõõtsin lauajupi õigeks, umbes 20cm tuli maha saagida kuna see oli juba mäda. puurisin sisse 4 auku juhtmete jaoks. Mõõtsin iga juhtme pikkuse eraldi, ronides lae alla, et kindlalt saaks õiged pikkused. Tegin rööpühendused ja kinnitasin pirnisoklid paika.
   Lakke kinnitamine - see oligi üks põhjus, miks ma pidin endale ise lambi tegema. aastaid tagasi likvideerisin oma korteris ära kõik laevalgustid, seega ei ole mul kohta kuhu neid panna. Juhet ei tule lakke. Uue lambi juures sain edukalt ära kasutada eelmise lambi trosse, mis on tõmmatud seinte vahele. See vana laud toetus trosside peale ja ühendasin seinal oleva juhtmega. Mustad plastikust pirnisoklid värvisin kriidivärvidega hallikaks ja keerasin pirnid külge. Väriseva käega vajutasin lülitile, et teada saada kas minu rööpühendus ka toimib. Elektriku eksam sooritatud - tuled säravad.
   Viimase lihvi andmiseks on vaja veel valge seinal olev juhe linase paelaga üle kerida.
Olen väga uhke enda üle. :)