Kertukese blogi

teisipäev, aprill 10, 2007

Aklimateseerumine jätkub


Kuna peale rasket ja väsitavat eluolu on vaja aklimatiseeruda siis selle hõlpsustamiseks saadeti mind sanatooriumi. Kohaks siis valisin ma Pärnu "Estonia". Oli muidugi võimalik ka Saaremale põrutada aga kuna ma juba tean ja tunnen iseennast siis otsustasin Pärnu kasuks. Point siis selles, et eelmine aasta viibisin ma ka sanatooriumis ja ei suutnud ma seal püsida rohkem kui 2 päeva ja lasin jalga. Põhjuseks siis see, et tundsin ennast ikka väga tervena teiste haigete seas.
Pärnust on ka lihtne minekut teha kui ma tunnen, et mu tervis on väga heas korras...aga saarest on see natukene raskem. See selleks...
Kui edukas ma olen siis olnu?
Olen püsinud juba siis 2 päeva, kõikides protseduurides on ilusti ja kenasti kohal oldud ja oma meelt käin jalutamisega lahutamas. Pärnu on minule muidugi täiesti tundmatu linna ja nüüd on piisavalt aega seda kohta lähemalt õppima tunda. Shoppingutel olen käinud, kuigi hästi see välja ei tule, lähen poodi ja pea hakkab ringi käima...nii palju asju. otsustamatus on ikka kole suur praegu. Kaial oli paar poodi vähe nänni ja polnud probleemi, et ei suuda otsustada. Pika otsimise ja kaalumise peale leidsin omale kleidi mis on täitsa tore...nu mis tore ikka väga lahe. Aega on mul siin olla kuini pühapäevani. Tuba on pisikene kus mu päevad mööduvad, nu palju suurem kui mul oli Kaial. 2,5x3m ei olnud just väga suur...korter Eestis tundub ikka juba suur, ruumi liiga palju ja koristamisega kulub ka palju aega - ANDKE TAGASI MU KONTEINER

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home