Kertukese blogi

pühapäev, veebruar 14, 2010

gurmee - trühvlid vol 4


Nii siis olen jällegi ennast käsile võtnud ja pisut katsetama hakanud.

LIMONCELLO TRÜHVLID Täpsemalt siis valgest shokolaadist, sidrunist ja Limoncello liköörist. Esimene katsetus ei olnud väga meelepärane aga järgmine päev proovisin olukorda parandada ja midagi muuta...ja see õnnestus. Praeguseks olen tulemusega väga rahul, kuid siiski on veel väike idee mida tuleb proovida, et saaks täiuslik. Praegu võin öelda, et see on minu "esimene pääsuke" mis pesast välja lendab. Veel natukene ja saan 101% rahul olla.

Nii, et kui kellelgi on mingeid ideid siis antagu teada, olen valmis katsetama. Endal mõlgub praegu mõttes selline asi nagu: VALGE SHOKOLAADI JÕHVIKA TRÜHVEL. Ei tea veel valemit ega midagi aga ootan millal see mõte mu pähe tuleb.