Kertukese blogi

neljapäev, jaanuar 14, 2010

käsitöö - müts ja käpikud Aleksiale

Pikk ja pime talv paneb ka kõige laisema inimese tegutsema.
Paraku ei ole tahtmist vanu projekte jätkata vaid võtan ette uusi.

Sõbranna avastas, et ma oskan lisaks kõigele muule ka kududa. Tegelikult nägi mu proovilappi mille olen kokku keeranud.

Idee ka siis järgmine:
Tema 3 aastasele tütrele oleks talvise kostüümi juurde vaja kena mütsi ja käpikuid. Kuna ma tavalist ühtlase koega mütsi ei viitsinud teha, mõtlesin välja midagi mitmekesist. Panin ühte patta mummud ja palmikud, ühest palmikust tuli isegi topeltpalmik. Mütsikese kudumiseks kulus umbes 36h. Välja arvestada trennid, söömine, joomine, pildistamine paar tunnikest looduses, suusatamine ja enamus ajast tööl olles. Võin jääda rahule tulemusega, pole just mingi väga kiire kuduja.

Viimistlustöö võtan ette viimasena. Puudu on veel pisut pärleid, alumisse äärde pits ja lilleke küljele.

Idee sündis minu peas, vaadates erinevaid mütse.