Kertukese blogi

kolmapäev, jaanuar 06, 2010

12 km suuska

nu nii ka minu skoor on avatud. Loodan, et see ei jää viimaseks.
Lihtsalt lambist otsustasin esmaspäeval, et lähen suusatama Nõmmele. Tehtud- mõeldud.

Rentisin suusad, saapad ja kepid ka...ning asusin teele. Algus oli veits segane, sattusin kuidagi moodi vastassuunda ja tuli ümber pöörata. Kui õige suund käes, tekkis järgmine mure.
Nimelt pole ma päris mitu head aastat suusatamas käinud. Eelmine aasta jaanuaris midagi üritasin aga ei olnud TUNNE ÕIGE. Need mäed polnud minule, eelistan tasasemat maad.

Pika peale hakkas ka samm välja tulema. Suusad olid mõeldud AINULT ja AINULT uisusammu jaoks. See sobis mulle. Liikumiskiirus oluliselt kiirem kui klassikas. Suurema osa ajast ma muidugi kakerdasin seal keset rada, jäin ka Mardile vahele. Püüsid mind kinni mingi 9. km peal. Silmapilk ja kadunud ta ka oli.

Nühkisin edasi...10. km....vasak varvas hakkas väsima ja andis tunda,
11. km...pöidlale tekkinud vill oli ka suureks läinud ja andis endast märku,
12. km...janu...
13.km no kaua veel, enam ei jaksa.
2km lõpuni tundusid päris pikad, seda nad olidki, kuna minu tempo oli üli - aeglane.
Lõpus selline kergendus, et ma kohe nautisin seda vabas õhus veedetud aega. Kiire 0,5l jääteed, suusasaapad jalast ära ja väike jalutuskäik sihtkohta...nu nii umbes 25min.

Tunda on kuidas lihased juba valutavad ja mõte liigub vaikselt homsele päevale, see saab olema valus.

Luban, et lähen veel suusatama, aga mitte see nädal. Korra nädalas on mulle paras. Selline "pühapäeva suusataja". Kilometraazi ei loe ja võistlema ei hakka ja ei lähe.

suusarent 50.-/h
kapirent 10.-
kasutasin küll kauem...1h ja 30 minutit puhast sõitu.

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home