Kertukese blogi

pühapäev, mai 02, 2010

ettevalmistused... vol1

... järgmiseks 6 kuuks.

Küüntehooldus:
Õppisin paigaldama omale kangasküüsi. Kuna juba peaaegu kuu ajapärast olen teel kaugele kus pole midagi. Pole minu maniküüri kes minu pisikeste näpukeste eest hoolitseks. Algul polnud ma nõus mingi hinna eest loobuma oma küüntest. Praeguseks hetkeks olen ma saanud sellest mõttest üle, aga otsus on juba tehtud ja kogu tehnika on selge.
Neljapäeval peale hooldust esimese tunni jooksul suutsin ma ära murda 1 ja pool küünt. Reedel peale tööd hiilisin salongi ja lootsin, et kellelgi on aega minuga tegeleda. Kahjuks ei olnud kellelgi aega ja anti materjalid kätte. Nii ma siis alustasin tööd, küsides nõu sõbrantsilt ja lõpptulemusega jäi ta väga rahule. Loomulikult tundsin ma ise ka head meelt ja olin isegi pisut uhke tulemuse üle. Seega on mul jällegi üks oskus juures lisaks kõigile teistele. peale 6 kuud praktiseerimist võin juba päris osav olla.

Ripsmepikendused:
Kahjuks pidin neist loobuma, nende hooldusega ma hakkama ei saaks, kuna silmad tuleb kinni teipida. Väga harjumatu on olla aga küll harjub. Täna käisin otsimas ripsmedussi mis oleks võrdväärne kuntstripsmetele aga kahjuks ei leidnud ma midagi. Otsingud jätkuvad...

Alkoholilembus:
Sellega olen juba pisut tegelenud, polegi kohe isu väga tekkinud. Kummaline küll minu puhul. siidri pudel on ikka veel külmkapis poolik.
Üleskutse...tulge napsutama kallid sõbrad.