Kertukese blogi

reede, detsember 17, 2010

kojujõudmine vol 1

Olen nüüd lõpuks koju jõudnud ja saan järjest oma postitamate postitused üles riputada.

Kojulend oli piinarikas. 5 erineva lennukiga, külmetamine öösel telgis ja lennujaamas.
12 dets öösel maletati mind kuhugile keset kõrbe järgmise päevalendu ootama. Algus oli brooo, kuna nägi jälle eestilasid ja sain üli head sauna. Ja lootust oli ka magada järgmise päeva hommiku kella 10:00ni. Magamamineku hetkel muidugi selgus, et see plaan ei päde.

Paari tunni pärast muutus telgi elu kriitiliseks, kuna elekter oli läinud ja sellega läks ka kogu soe. Läbi une kobasin salli järele ja õnn oli minu poolel, kuna leidsin ka mütsi. Hommikul kell 08:00 istusin voodi serval lõdisesin ja ootasin väljasõitu kuhugile soojemasse kohta – nagu näiteks SAUNA.
Päeva peale hakkas päike soojendama ja lausa palav oli. Peale seda hetke kui keegi päikses välja lülitas hakkas jälle külm.
Meeletult külm oli istuda ja oodata lennukit pimedas ja külmas kõrbes. 1h tundus terve igavikuna. Hommikul jätkus teekond veidikene suurema lennukiga ja pisut mugavama versiooniga. Mugav lennuk paraku ei taganud muretud kohale jõudmist. Lõpuks kui olin peale piinarikast lendu jõudnud Inglismaale. Pisut veel närvikõdi ja lootustrikast optimismi ja see päeva võib lugeda lõppenuks.
Kuna mul oli pisut endale broneeritud meelelahutust siis olin mures kogu selle täitumises skeptiline…kõik need lennumuudatused ja hilinemised hakkasid mulle muret valmistama.

Kuna lend maandus hoopis teisel lennuväljal kuhu see oli plaanitud ennem siis tekkis probleem sellega kuidas ennast tunnelisse saaks ära sokutatud.
Õnneks oli ka sellele probleemile lahendus olemas. Üks tuttav briti langevarjur oli nii lahke ja korjas mu autosse kogu mu 50 kg kolaga ja olin teel tunnelisse.
Üks jama siiski oli veel, kuna mu kostüüm millega lendama peaks oli jällegi teisel lennuväljal. Sai see ka kohale orkunnitud ja ma olin kohal õigeaegselt, enne tunnelit pestud, kustud jakammitud.