Kertukese blogi

reede, detsember 17, 2010

kojulend vol 2

Peale tunnelit tellisin takso 60 naela ja sain uksest uksele. Pilet välja lunastatud, pagas ära antud ja gate otsingule.
Lennukile jõudsin, siis kapten teavitas väljalennu hilinemisest. Seega hakkas mul hirm tekkima, kuna ma teadsin, et mul on ainult 30 mintsa ümberistumiseks.
Lennukis kallasin omale sisse 2 pudelit mullijooki. Aga hiljem ma kahetsesin seda.

Kui lennuk peatus ja uksed avas siis läks sprindiks. Joosta oli vaja teise terminali otsa. Estonian - airi lennuki saba oli juba kaugele paista ja ma ei kavatsenud alla anda. Gatesse jõudsin, siis oli näha tuttavaid nägusid. Kaic ja viidu olid ka seal. Lennukis sai jalle pisut veini mekitud ja cool oli kuulda kuidas Eestis elu läheb. Südaööks olin kodumaal ja ei lootnud oma pagasit leida. Aga mingi ime läbi jõudis ka mu 50 kg pagasit ka Eestisse. Lennuväljal vastus oli siis ema ja sõbranna. Nii cool oli olla kodus.

1 Comments:

  • At 5:38 PM, detsember 17, 2010, Blogger Pirts said…

    Hee, muide, ma pole kindel, aga ma arvan, et nägin Kaici esmaspäeva hommikul Tallinna lennujaamas kuhugi suundumas. Kuna endal oli kiire oma lennule jõudmisega, siis ei hakanud lähemalt üle kontrollima.

     

Postita kommentaar

<< Home