Kertukese blogi

teisipäev, märts 26, 2013

tänase päeva pärl

Järjekordne jalutuskäik Freia-Miaga viis mind täna Nõmme turule. Kuna oli esmaspäev ja turg oli vähendatud koosseisus siis polnudki seal midagi võtta.
   Kuid siiski leidsin midagi - nimelt JUUSTU PARADIISI. Väikesed putkad mis asuvad keset turuplatis, vahekäigus Mugula on super lahe juustupood "Juustukuningad". Poodi sisse astudes läksid põlved nõrgaks kui nägin neid suuri kerasid juustusid. Teine muljetavaldatav seik oli see kuidas klienditeenindajad mind teenindasid. Kena noor naine astus ligi ja hakkas kohe pakkuma erinevaid juuste. Kuna mind huvitas emmenatani juust siis tõmmati mulle igast juustust viiluke maitsta. Minu valikuks jäi kõige suuremate aukudega juust. Loomulikult selline meeldiv teenindus ahvatles mind veel ostma ja teiseks valikuks oli kitsepiimajuust. Mekkisin veel siis kitsepiimajuustu millel olid mingid läätsed ja ürdid ka sees - super hea.
    Ka poe kõige vanemat juustu sai maitsta, selle juustu vanuseks oli 7 aastat ja parmesani tüüpi juust. Juustud mida pakuti olid minu mäletamistmööda Hollandi päritoluga. Ostutsekil on ka ostetud juustude nimed kirjas. Igatahes mina tean nüüd kus kohas on minu lemmikjuustupood. Soovitan läbi astuda, kellel juustu vastu nõrkus on.



1 Comments:

  • At 2:23 AM, märts 27, 2013, Anonymous Anonüümne said…

    ja seal müüakse ka seda va maailma parimat juustu:) http://www.juustukuningad.ee/index.php/et/uudised/135-maailma-parim-juust-2013

     

Postita kommentaar

<< Home