Kertukese blogi

laupäev, detsember 09, 2006

Canon EOS 400D

Ostsin omale uue fotoaparaadi. Hinnaks oli peaaegu 700 €. Komplekt sisaldas kõike muud kui mälukaarti. Riisinäod väitsid, et seda ei olegi komplektis. Olin siis nõus selle vastusega ja pärast toas lugesin, et siin peaks ikka olema mälukaart ka ja 512 mb. Korjasin siis karbi kokku tagasi ja teenistuskaaslased läksid uuesti seda kaarti taga nõudma. Endal mul ei olnud aega seda teha, kuna ma pidin olema tööl. Lõpptulemuseks oli see, et ma sain uue 1 gigase kaardi. Muidugi olin ma juba kaardi ostnud ja kokku siis nüüd 2 kaarti. Võtsin selle uue kaardi ja läksin müüsin poodi tagasi, pole ju mõtet 2 kaarti hoida omal. Tundus, et oli hea tehing. Kõige nõmedam oli muidugi see, et ei olnud kaasas ühtegi inglisekeelset manuali. Ainult soome, rootsi ja taanikeelsed. Õppinud juba 2 päeva seda aparaati, jooksen ikka naabertoa ameeriklaste juurde küsima üht, teist ja kolmandat. Ega nad ka minust eriti palju targemad ei ole. Edusamme on niipalju juba, et tean kuidas pilti tehakse ja mis parameetrid on aga mida ei tea on see kuis asub zoomi nupp. Isiklikke tutvusi tuleb ikka luua veel päris palju selle aparaadiga

1 Comments:

  • At 1:10 AM, detsember 11, 2006, Blogger Kadri said…

    mis objektiiv tal on? vot objektiivi keerates peabki zoomida saama, mitte nupust, sest see on peegelkaamera mitte seebikarp :)

     

Postita kommentaar

<< Home