Kertukese blogi

teisipäev, juuni 19, 2007

Platsisõit

Emaspäeval oli siis mu esimene õppesõit mootorrattaga. Leidsin ilma eksimata üles Männiku õppesõiduplatsi, seal keegi juba tiirutas...lõpuks oli ka minu kord. Hoiatasin siis õpetajat, et võin selle ratta kummuli keerata, kuna pole praktikat eelnevat. Sellepeale ehmus õpetaja päris ära ja hakkasin ennast siis kitsmetesse mässima. Oligi aeg ennast ratta selga sättida ja seista silmitsi tõega, et olen koba. Õpetaja rääkis siis ära, kus midagi asub ja nati teooriat ka siis juurde veel. Juba ma istusingi sadulas ja sõit võis alata. Üllatuseks ei olnudki see algus nii hull ja raske kui olin arvanud. Sõit sujus täitsa kenasti, aga probleemiks kujunes pööramine. Loogiliselt võttes tuleks siis selle pöörde sooritamiseks kasutada lenksu aga vot ei ole ikka nii...kallutada tuleb. Järgmiseks mureks siis see, et kui kallutada siis võib ju kummuli käia...jällegi vale mõtlemine - ega ikka e käi küll!
Pärast tunnist sõitu olid igatahes käed väga valusad. Ise olin jällegi väga rahul, sõit ei olnud suurem asi aga jäin püsti ja olin terve. Seega on põhjust oodata kolmapäeva, et uuesti minna sõitma.