Kertukese blogi

teisipäev, oktoober 14, 2014

Bidypump in the house

Väike tagasiside siis taasalustatud trennist. Otsustasin uuesti trenni minna, mitte et mul kodus oleks vähe füüsilist pingutust. Vaid oleks aeg tagasi sotsialiseerida eks see tagumik ole ka pisut lamedaks läinud :)
   Nädal tagasi ei leidnud ma enam ühtegi vabandust, et mitte trenni minna. Trennikott kokku ja laps kaenlasse ja seadsin sammud treeningsaali poole. Koha valiku tegin selle järgi kus on tasuta lastehoid trennis käijatele. Minu trenn möödus kergete segadusmomentidega. Koreograafia oli pisut möödas ja minu kangi raskuste valik kukkus kolinal väga kergete raskuste poole. Kaks aastat mitte regulaarset trenni teha annab tunda. Enda füüsilisevormi hinnang oli ikka päris kõrgele hinnatud ja peale seda trenni pidin tõdema vastupidist. Nõrk mis nõrk... Poole harjutuse pealt pidin raskuseid vähemaks võtma.... kohutav. Minu igapäevane füüsiline tegevus on päris intensiivne arvestades seda, et Freia-Mia kaalun 14kg ja pean teda tassima päris palju. Sama päeva õhtuks tundsin kuidas piimhape minu kõigis lihastes oli teinud oma töö. Järgmise päeva hommikuks olin nagu puunukk, liikumine vägagi piiratud.
    Freia- Miale lastehoius väga meeldis. Mängis nukkudega ja rääkis tädile kõik oma sipelga lood ära. Tädi kiitis, et väga tubli tüdruk...
  
Nädal hiljem vedasin ennast jälle trenni kohale ja võtsin raskuste riiulist ainult kerged kettad. Otsustasin treenida targalt ja oma füüsilisevormi parandamisega tegeleda  vähehaaval, liigun edasi tibusammul... aga see ei tee mind valusaks. Uus bodypumbi kava on kuidagi "mage", puudu on mingi "säde" mis annaks energiat. Aga võib-olla on see sellest, et pean keskenduma palju koreograafiale ja ei saa vabalt veel võtta. Kuigi tänane tund tundus parem kui nädal  tagasi. Peale trenni sain aru, et mul mitte ei ole vähe jõudu vaid probleem on selles, et mul pole vastupidavust ega võhma. Õnneks pole veel lihased valusaks jäänud ja tundub, et õppisin oma veast.
   Freia-Mia läks väga hea meelega mängutuppa ja täna oli talle seltsiks veel üks tüdruk (2aastane). Freia- Mia uued trikid.
Tädi küsis Freia-Mialt värvipliiatsite värve ja Freia-Mia näitas õige värvi. Segamini läksid sinine ja roheline aga üldiselt tunneb värve.
Tädil oli käekell käel ja Freia-Mia otsis mänguasjade kastist omale ka kella ja lasi tädil endale käele panna.
Mänguasjad  kus oli vaja kujundid õigetesse aukudesse toppida, olid Freia-Mia jaoks käkitegu.
Puzzled on muidugi lemmikud.
Tädile laulis "Põdra maja" laulu selliselt, et tädi laulis ja Freia-Mia tegi kätegaliigutusi (selle laulu õppis ta maal vanaemaga koos). "Sepapoiste" laul on repertuaaris ja "Karumõmmi unelaul".
Autoga kui sõita siis tunneb algusmeloodia järgi ära laulu ja ümiseb viisijuppi kaasa.
Tänased sõnad:
OKI - Oskar, sõps kellega liivakastis mängimas käime.
OPIK - orav kes iga päev käib rõdul pähkleid söömas.
INNIG - ingel, kelle maalid on magamistoa seinal. EMME INNIG, minu kaitseingel ja MIA INNIG, tema kaitseingel.
MUTTIK - mustikas, Freia-Mia sõi mustikaid ja suu oli must, vaatas peeglisse näitaskeelt ja lausus MUTIK.
Suureks üllatuseks minule oli see kui Freia-Mia tuli istus minu kõrvale ja patsutas käega minu kõhtu ja ütles:"Tita!". Uurisin siis seda tita lugu lähemalt. Sellepeae näitas ta näpuga seina peale kus on minust suur pilt rasedana. Peale mida jooksis magamistuppa ja tõi raamatu "Ema ja Laps". Selles raamatus on palju pilte rasedusest, beebidest jne. Otsis pildi üles kus on rase naine ja kordas "tita". Vot nii targad on lapsed. Ei tea kohe mida öelda - OLEN LIHTSALT UHKE OMATÜTRE ÜLE.