Kertukese blogi

laupäev, detsember 23, 2006

Turg


Ilm oli jälle suurepärane täna ja otsustasin külastada baasi sisest turgu. Iga laupäev tulevad kohalkiud kauplema oma nänniga. Kuna ma üksi ei tahtnud minna, siis otsisin ma omale kompanjone. Soomlased olid kusagile kadunud, ungarlane oli tööl ja ameerika naaber oli teab kus. Eestlased magasid, nii mul ei jäänudki muud üle kui minna belglastega turule. Nii siis saogi minna turule ja ma ostsin sealt tiigrisilmad. See on üks kivim millest tehakse ehteid. Muretsesin ka salli omale, kuna ööd on siin külmad ja mustad. Nu alguses tahtsid nad saada ühe rätiku eest 6 $ aga nu muidugi ega ma ennast röövida ei lasknud. Pakkusin 2€ ja sall oli minu. Tegin kohalikest pilte, täna oli väga rahulik päev, vähe kauplejaid. Nu ja kohalikele meeldib kui nendest pilte tehakse, eriti õnnelikud olid nad siis kui said koos minuga pildile tulla. Küsisid omale muidugi pilte aga nu mul ei ole võimalus neile neid anda.

Puudus oli ka tüütutest lastest. Võtsin enne turule minekut taskusse komme, et kui tulevad ründama siis annan komme neile, ikkagi on ju jõulud käes. Tänase päeva suhtes olid mul tegelikult suuremad plaanid. Tahtsin külastada eestlaste tuttavat kohalikku kaubitsjat, et teada saada mida mõtleb Afganistani inimene jõuludest ja kuidas nemad tähistavad. Millised on nende traditsioonid jne. Kahjuks ei olnud teda täna tööl ja ma ei saanud teada mitte halligi. Homme katsun minna uuesti turule ja natukene vestelda nendega.