Kertukese blogi

kolmapäev, jaanuar 03, 2007

Heal lapsel mitu nime


Tundub et ma olen olnud hea laps, või siis väljateeninud oma olemisega need nimed. Nimega Kertu on kõigil rahvustel raskusi välja öelda, muidugi välja arata soomlased.
Prantslased hääldavad Kertu - Kati...nuu nii ma siis olin Kati nendele.
Britid, need on muidugi omamoodi klass, igasuguste veidrustega. nendele olen ma Ceito...
Ei saa ju olla nii lühike nimi nii raske välja öelda. Kõik tugevad tähed ja ühekordsed ka veel.
Prantslased arvasid, et ma võiks ikka olla midagi muud kui Kertu - Kati. Seega olin kanditaat prantslaste poolt tehtud nimesildile: Barbie. Selline roos põhja peal, prantsuse lipuga Barbie. Selle nimega käib ka traditsioon, kanda seda pidudel. Nu ja nüüd ma siis olen French Barbie paljude jaoks.
Isegi mu toa uksele pandi Barbie kleeps.
Belglaste arvates on Sunshine just see õige nimi. Nu eks ma tasapisi harjun ka selle nimega. Küsisin siis, et millest see nimi...ma pidavat koguaeg naeratama ja olema päikseline...
Ise olen igatahes arvamisel, et Kertu on ikka siga lihtne nimi võrreldes prantslaste nimedega. Meie teami tuli uus prantslane kelle nimi on Orelje´. Nu nädal on möödas ja nimi hakkab vaikselt selgeks saama. Aga kui on vaja kiiresti välja öelda seda nime - lootusetu. Inimesed kellega suhtlen iga päev, nende nimed on nu nii nibin-nabin selged. Ikka põhiline suhtlus käib selle kaudu, kust riigist pärit. Mina ei jõua kõiki nimesid meelde jätta ja kui ikka nime ei ole sildiga rinnas, siis pole muud varianti. 4 kuud on piisav aeg, et mõnedki nimed selgeks saada.