Kertukese blogi

reede, juuli 06, 2007

Beach

...äratus siis mitte enne kui 10:00. Ega ma palju varem ei ärganudki. 12:00 paiku siis rannas , sooja päikest nautimas. Lamamistool õigesse asendisse ja nina päikesesse. Tuul oli päris tugev, seega vesi mitte troopiliselt soe ja oli ülesse pandud punane lipp. Võrreldes Eesti mere veega oli see ikka täiesti soe. Mulle meeldis see elu seal, istusid oma toolil võtsid päikest, külmad joogid toodi kätte, värske kookospähkel oli ka olemas, surfikool toimis täiel määral....tundsin täiesti mugavalt ennast, värskendades ennast jahedate kokteilidega. Merevesi oli helesinine (celeste). Kella 4 paiku sai ennast kodu poole tagasi veetud ja ettevalmistused õhtuseks restoraniks. Plaani oli võetud siis mereanni restoran. Enne mereäärde sõitmist on kombeks siis juua üks APERITIIV. Väike kihisev shampanja koos näksiga. Minule muidugi piisas sellest, et kõht täis saada. Restoran oli ilus, kuna restoran kuulus sõbrale siis kostitati meid hästi. Laud oli hõrgutisi täis, mitte üks kiht taldrekud vaid kõik oli laotud püramiidi. Hõrgutised sisaldasid väga palju äädikat ja muretsesin pisut oma mao pärast. Kuna toit oli hea, siis lasime hea maitsta.
Menüü: hiidkrevetid, austrid, merekarbid (erinevad varjandid), kõhe, kalmaarid, kaheksajalad (mini) ja kala erinevatest sortidest ja erinevalt töödeldud, mereanni pasta, krabid, vähid jne...2 pudelit veini ja 3 pitsi limontcellat sinna vahele - nägemist. Kodus oli magu nii täis, et oksendasin kogu kraami välja. Ainuke hea asi oli selles, et peale seda olin ma ka peaaegu kaine. Magama jäämine oli silmapilkne. Hommikul ärkasin, siis olid mul jalas mu tikkkontsad ja kostüüm. Selline tibi siis, magab riiete ja jalanõudega...